Voldaan en een beetje moe!!

12-09-2021

In 2 weken tijd mijn 2 poule wedstrijden gespeeld tegen Anna en Tonny, 2 gezellige en ontspannen rondjes.

Met weinig spelen en oefenen kwam de halve finale in zicht. Wel nog een oefenronde op De Schoot gespeeld met mijn golfmaat Camiel met wie ik altijd bezig ben om in het moment te golfen en niet al veel bezig te zijn met het beoogde resultaat.
De halve finale tegen Christa gespeeld, we gingen redelijk gelijk op, de laatste holes bleef ik mijn kansen afwachten en uiteindelijk werd op hole 18 duidelijk dat ik de finale ging spelen!

Tegen Patricia de finale, weer aan elkaar gewaagd en daar kwam het stemmetje …. dat wordt straks weer de 2de plaats, voor de 3de keer dit jaar ... gelukkig kon ik het stemmetje laten voor wat het was, een stemmetje en kon ik me weer redelijk goed focussen op de volgende slagen. En ook nu weer pas op de 2de 9 langzaamaan een kleine voorsprong, die ook weer slonk….Toch wel weer vermoeiend om 2 rondjes op 1 dag te spelen. We maakten allebei fouten en het korte werk rond de green was een uitdaging. Op hole 17 gingen 2 ballen van Patricia het water in waardoor de winst een feit was!!

Kampioen geworden door daadwerkelijk bal voor bal te spelen en niet bezig te zijn met winnen!

Jeroen gefeliciteerd met je eerste Matchplay Kampioenschap!
Bedankt tegenstandsters voor de gezellige rondes, Ton voor de organisatie en de greenkeeping voor het goed prepareren van de baan.

Tot bij een volgende ronde / wedstrijd, groetjes Esther

Klik hier voor de foto's
Klik hier voor het verslag van Jeroen van Hoorn

Voldaan en een beetje moe!!