Verslag van Leonie, winnares Maandbeker 2

28-10-2021

Zondag 17 oktober speelden we de finale van Maandbeker 2. Na 6 eerdere wedstrijden was mijn voorsprong op de nummer twee reeds 11 punten, dus mijn kampioenschap was al zeker en dat was maar goed ook.

Voor mijn flightgenoten Mieke en Henny was het nog wel spannend wie de nummers twee en drie zouden worden. Licht nerveus begonnen zij dan ook aan de wedstrijd. Helaas ging het bij hen ook niet zo lekker zodat er in de eindstand niets meer is gewijzigd. Wel hebben we van een heerlijke herfstdag genoten en dat is toch het allerbelangrijkste.

Uiteindelijke uitslag:
  • 1e plaats: Leonie Duijn (44 punten)
  • 2e plaats: Henny Brizzi (33 punten)
  • 3e plaats: Mieke van den Hout (29 punten)
Opmerkelijk is wel dat de deelname van het aantal dames aanzienlijk minder was dan die van de heren, maar de prijzen uitsluitend naar de dames zijn gegaan.

Wedstrijdleiding heel hartelijk bedankt voor jullie geweldige inzet en superleuk dat we de badges mogen houden, die krijgt een ereplekje aan mijn tas.

In november beginnen we met frisse moed aan de Winterbeker.

Graag tot dan,
Leonie Duijn

Klik hier voor het verslag van Jos, winnaar Maandbeker 1
Klik hier voor de foto's.

Verslag van Leonie, winnares Maandbeker 2