Uitslag Oranje Wedstrijd 2021

27-04-2021

De uitslag van de Melody wedstrijd:

• De 1e plaats is behaald door team Team 16 met Peter van Hulten, Leo de Klerk, Mieke van Kollenburg en Ell van Merode met een totaal van 52 stbf punten.
  • De 2e plaats is voor Team 12 met Louis Slaats, Paul van den Hout, Marie Louise Gadiot en Lenie van Mierlo met 51 stbfpt.
De individuele winnaar van het oranje jasje is bij de dames Marianne Moonen met 42 pt en bij de heren Felix Heesbeen met 39 pt. Overall is Jelly Ensink 2e geworden met 41 pt en Annelies Bos 3e met 40 pt.

Alle winnaars van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat.
  • Er zijn ook prijsjes voor de best verklede dame en heer, dit zijn Jeanne de Rooij en Peter Salm geworden.
  • Richard Rijnja en Jeroen van Hoorn delen samen de prijs van de chipwedstrijd.
De activiteitencommissie neemt contact met alle winnaars op om de prijzen te overhandigen.

Met vriendelijke groet,
namens de wedstrijd- en activiteitencommissie,
Ton van der Steen

Op de foto hieronder alle winnaars.

Klik hier voor alle foto's; helaas zijn sommige foto's van iets mindere kwaliteit. Onze excuses.
Klik hier voor het verslag van Marianne Moonen.

Uitslag Oranje Wedstrijd 2021