Oranje Wedstrijd 2021, verslag Marianne Moonen

27-04-2021

Je hebt soms van die dagen dat alles lukt.

Ik had dat duidelijk op de 1e Koningsdag op onze oude | nieuwe Golfclub de Loonsche Duynen.

Op 27 april speelden we met 113 deelnemers de Oranjewedstrijd. Ondanks de Coronaregels verliep alles vlotjes. De start was verdeeld over hole 1 en 10 en je merkte al meteen de goede sfeer. Diverse deelnemers hadden zich helemaal in het Oranje uitgedost. De een nog mooier dan de ander.

Wij startten op 10 en ons team bestond uit Cock Dam, Jan Besselink, Inge Arts en ikzelf.

We speelden heel gezellig samen en natuurlijk het mooie weer hielp erg mee om er een leuke dag van te maken. Zeker ook de heerlijke versnapering en een lekker sapje in de baan was een leuke aanvulling op die gezelligheid.

Uiteindelijk had ik persoonlijk de meeste punten, maar vielen wij als team niet in de prijzen. Neemt niet weg dat het weer gelukt is, om samen een fijne golfdag te hebben.

Daarom gaan de complimenten ook weer naar de mensen van de organisatie die het deze keer ook weer ondanks de coronabeperkingen uitstekend voor elkaar hadden.

Speciaal compliment voor Gerdie van Oosterhout voor haar zelf ontworpen en gemaakte prijzen.

En heel bijzonder vind ik het om het Oranje Jasje te hebben gewonnen.
Ik word daar heel blij van.

Marianne Moonen

Klik hier voor de uitslag.
Oranje Wedstrijd 2021, verslag Marianne Moonen