Storing ballenmachines ... opgelost!

13-11-2025

Goedendag,

Onze excuses dat het even heeft geduurd voordat je een reactie van ons ontving.

De leverancier van onze software voor de ballenmachine (Xafax) heeft onlangs een update uitgevoerd. Helaas heeft die update bij sommige gebruikers inlogproblemen veroorzaakt.
Bij een deel van de leden bleken er (onbewust) twee accounts te bestaan, waardoor ook de knop ‘Wachtwoord vergeten’ niet goed werkte.

Inmiddels heeft Xafax dit probleem opgelost en eventuele dubbele accounts samengevoegd.

Om weer in te loggen op je account, kun je de volgende stappen volgen:
  1. Ga naar: https://hollandschegolfclub.mycashlessgolf.com/Login
  2. Klik op ‘Wachtwoord vergeten
  3. Controleer je mailbox en stel een nieuw wachtwoord in

👉 Je gebruikersnaam is je e-mailadres of een nummer dat begint met MNP.
Dit kun je terugvinden in de e-mail die je ontvangt voor het instellen van je nieuwe wachtwoord.

Na het wijzigen van je wachtwoord kun je ook weer gewoon inloggen in de app met je nieuwe gegevens.

Lukt het inloggen ondanks deze stappen niet?
Stuur dan even een berichtje naar helpdesk@hollandschegolfclub.nl, dan helpen we je graag verder.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en het wachten — we waren hierbij afhankelijk van een structurele oplossing van onze leverancier.
Storing ballenmachines ... opgelost!

« Terug