Vlaggetjesdag Ladies

18-05-2021

Vanwege alle beperkende maatregelen hebben wij, ladies op dinsdag, geen Openingswedstrijd kunnen organiseren en hebben wij steeds gekeken naar wat wel mogelijk is! Want ja, wat missen wij de ongedwongen gezelligheid na afloop van de wedstrijden ... We moeten het nog even volhouden samen!

Omdat we toch iets extra's wilden doen, hebben we deze week een wedstrijd met een feestelijk tintje georganiseerd en de deelnemende dames getrakteerd op koffie/thee en een appelflap, welke heerlijk smaakte! Omdat we niet zeker wisten of we na de wedstrijd allemaal op het terras terecht konden, heeft de cateringkar e.e.a in de baan verzorgd en dat was ook prima.

Gelukkig bleken de weersvoorspellingen dit keer niet uit te komen, want wij hebben een relatief droge golfronde kunnen lopen en zèlfs na afloop op de terrassen kunnen zitten, weliswaar verspreid, maar toch!

De Texas Scramble wedstrijd, waarbij er een vlaggetje geplaatst moest worden in de baan, wanneer het aantal meegekregen slagen op was, was een spannende wedstrijdvorm! Een echt teamspel, waarbij een ieder haar steentje kan bijdragen! En dat er goed gespeeld is bleek wel uit het feit dat bijna alle teams pas op de laatste hole hun vlag moesten achterlaten!

Onderstaande 3 teams brachten hun vlag triomfantelijk mee naar het terras:
  1. Lisette Pepping, Leontien Bongers, Ronny Vesters & Patricia van den Hout
  2. Mariëlle van Hoorn, Joke van der Linden, Lilian Smith & Mieke van den Hout
  3. Vera Voermans, Jeanne van Gool, Tonny Pijpers & Jeanne de Rooij
Het derde team kwam exact rond met het aantal slagen dat ervoor stond. De runners up hadden nog 4 slagen over en de winnaressen zelfs nog 5 slagen! Goed gedaan dames! Gefeliciteerd allemaal!

Er zijn weer wat leuke foto's gemaakt en die vind je hierbij.

Volgend event vindt plaats op dinsdag 13 juli a.s. want dan zijn de Heren ook van harte uitgenodigd zich in te schrijven en gaan we van start met een shotgun wedstrijd. Na afloop zal tijdens de nazit de prijsuitreiking plaatsvinden en een ieder getrakteerd worden op een hapje en een drankje. Schrijf je op tijd in!

Maar tot die tijd spelen wij uiteraard met dames onder elkaar, op dinsdag de verschillende wedstrijden van de kalender.

Tot dinsdag! Gezellig!

Namens de Ladiesday commissie
Patricia

(Klik op de afbeelding hieronder voor alle foto's)