VERSLAG DAMES 2 COMPETITIE - 27 HOLES ZONDAG

05-06-2022

Terugkijkend op onze competitie 2022 kunnen we niet anders concluderen dan dat het weer een feestje was. 5 competitiedagen met heerlijk weer en hele leuke teams om tegen te spelen.

De eerste dag vertrokken we met 2 zieke dames naar Goes en speelden we tegen De Kurenpolder. Na een degelijke start 5-1 gingen we met een 14-4 eindstand naar huis. Princenbosch won van de Domburgse.

De tweede zondag wederom naar Zeeland gereden en dik gewonnen van de Goese Golf. Misschien was het in ons voordeel dat het weer niet des Domburgs was: geen wind!! 11-7. Na een oponthoud vanwege Pasen en de ontvangst thuis op 24 april gingen we op 1 mei naar De Kurenpolder – altijd moeilijk, vandaar dat we zijn gaan voorspelen. Niet zonder resultaat, we speelden gelijk tegen de medekoploper, die na 2 wedstrijden evenveel wedstrijd en gamepunten had, als wij en na de vierde speeldag 3 gewonnen wedstrijden en 1 gelijk (tegen ons).

De laatste competitiedag 8 mei was op Princenbosch ...

Toen werd de competitie beslist: De Kurenpolder tegen de Goese: om de (voor)laatste plaats en de beslissing ging vallen wie eerste zou worden. Loonsche Duynen tegen de Domburgse:
Na de 3 dubbels 6-0 voor de Loonsche Devils zoals we genoemd werden door de regionale verslaggeefster Marianne (captain Kurenpolder), De Princessen (Princenbosch) keken een beetje witjes, ondanks het feit dat de zon heerlijk scheen en iedereen met een zonnebril op het terras zat. Nog 4 winstpartijen en de Loonsche Devils zouden kampioen zijn. Helaas: het waren er 3…..!

Hierdoor werd Princenbosch kampioen. Maar gezellig was het!!

Volgend jaar weer?????? Niet met de aangekondigde wijzigingen

Tonny van der Steen - Ketelaars
Captain Dames 2 zondag 27 holes