Snertcup 2021

19-01-2021

Het was lang geleden dat we sneeuw gezien hadden.

Door Ton van der Steen

Persoonlijk vind ik het altijd een schitterend gezicht, maar soms komt het niet zo goed uit en dat was afgelopen zaterdag het geval. De sneeuw viel en ik dacht de wedstrijd morgen ... ! De eerste Weco wedstrijd van het jaar dreigde ondergesneeuwd te worden. ‘s Nachts er slecht van geslapen en het eerste ’s morgens was de baanstatus checken en tot mijn  opluchting (maar ook verbazing) de baan was open! Het was jammer dat de handicart deelnemers de baan niet in mochten.

Natuurlijk waren de omstandigheden niet optimaal, bij de meesten waren de eerste holes nog wat wit, maar we waren buiten, het was bijna de hele dag mooi weer en niet onbelangrijk de soep smaakte heerlijk.

Er werd ondanks de wintergreens goed gescoord met een paar zeer mooie resultaten:

Hugo Beltz werd winnaar met 40 stbf punten, Frans Boons en Paul van den Hout werden 2e en 3e met elk 37 stbf.

Klik op de afbeelding voor de foto's
Snertcup 2021