Slotdag 2021 Heeren

02-11-2021

Woensdag 27 oktober hebben de spelers van de “Heerendag” het zomerseizoen afgesloten met een Chapman foursome wedstrijd, bestaande uit teams van twee personen. Ruim 50 deelnemers hebben deze dag genoten van het mooie weer, de prachtige baan en een gezellige nazit met een heerlijk diner, uitstekend verzorgd door de medewerkers van Golfpark de Loonsche Duynen.

De wedstrijd werd gewonnen door het duo Hans van Vonderen | Ad van Korven (45 punten), op de tweede plaats eindigde het duo Bert Kivits | Cor van den Heuvel (43 punten). Naast deze prijzen zijn ook de seizoenwinnaars in het zonnetje gezet:
  • Overall winnaar stableford/strokeplay: Theo Vugts
  • Vos Capelle High Five wedstrijden: Martin van Ginkel
  • Matchplaywedstrijd: Niek de Jong, tweede plaats Jan Hoogwerf
Alle winnaars gefeliciteerd met de behaalde resultaten en de bijbehorende prijzen!

Afgelopen jaar heeft Hans Bus aangegeven zijn functie als voorzitter van de Heerencommissie neer te leggen. Gerrit Sars heeft namens “alle Heeren” Hans uitbundig bedankt voor zijn grote verdiensten voor de Heerendag gedurende een lange periode. Wij wensen Hans alle goeds in de toekomst en hopen hem nog eens te ontmoeten bij onze Golfbaan.

Co Vos stopt eveneens als lid van de Heerencommissie, maar zal wel blijven deelnemen aan onze Heerendag. Co is namens  “alle Heeren” ook bedankt voor zijn jarenlange rol in de Heerencommissie en tevens als sponsor van de Vos Capelle High Five wedstrijd. Deze sponsoring blijft vooralsnog gewoon doorgaan.

In de winterperiode, startend vanaf 1 november, spelen de Heeren wekelijks een 18/9 holes stableford inloop wedstrijd.

Veel plezier en goed weer hierbij!
Ad van Korven

Klik hier voor de foto's.
Slotdag 2021 Heeren