PRESIDENTSCUP 2021

25-09-2021

Onder stralende weersomstandigheden werd zaterdag 25 september de Presidentscup gespeeld. Met bijna 100 deelnemers werd het een zeer geslaagde dag.

Tijdens de voorbereidingen van deze dag was het nog zeer onduidelijk of de gebruikelijke aansluitende feestavond wel doorgang zou kunnen vinden, daarom werd er al in een vroeg stadium door de activiteitencommissie besloten om de dag op een andere manier in te vullen.
Met hapjes in de baan en een uitgebreid bittergarnituur na afloop werd het al met al een zeer geslaagde dag.

De deelnemers aan de wedstrijd presteerden gemiddeld bijzonder goed en de laatste 9 holes moesten uitkomst brengen om plaats 1, 2 en 3 te kunnen bepalen. Er waren 2 spelers met elk 39 punten en 3 deelnemers streden om de 3e plaats. Een onbekende en daardoor verassende winnaar werd Bart Paeper, 2e werd Matha Wijten en 3eLennie Kessels.

De longest op hole 17 werd, niet verrassend, bij de heren door Piet van den Hoven en bij de dames door Vera Voermans gewonnen.
De neary op hole 8 werd gewonnen door John van Emmerik en Marie Louise Gadiot.

Wij feliciteren alle winnaars met hun behaalde resultaat.

Bestuur van Golfclub De Loonsche Duynen

Klik hier voor de foto's.

PRESIDENTSCUP 2021