Openingswedstrijd 2022

26-03-2022

Eindelijk was het dan zover. We hebben er lang op moeten wachten maar nu weer eens een ouderwets gezellige clubwedstijd zonder al die coronaregels. Dus geen mondkapjes en zeker geen 1,5 meter afstand.

In het clubhuis werden we ontvangen met koffie/thee en lekkere warme appelflappen. Overigens, die flappen smaakten extra goed want het weer was toch kouder dan we hadden verwacht. Er vielen zelfs voor de wedstijd een paar vlokjes.

Welnu om 11.00 uur mochten wij als eerste afslaan op hole 10 en de spelvorm was 4-Ball better Ball, met individueel stableford en 75% handicap verrekening. We bevonden ons in super goed golf gezelschap want onze flight genoten Yvonne Oerlemans en Mieke van Kollenburg zijn beide speelsters van het Eerste Dames Team van De Loonsche Duynen. Alle twee keurig gekleed in dezelfde professionele teamoutfit, roze in combinatie met een panter print!

Het gevolg was dus dat ook wij, vol in de attackmodus van start gingen met direct een Par als resultaat op hole 10. Dit aanvallende spel beviel ons best goed en toen daar op hole 17 nog eens een Birdie bij kwam hadden we het gevoel dit kan wel eens een mooie ronde worden.

Nadat alle kaarten waren ingeleverd, ging de wedstrijdcommissie als een geoliede machine aan het werk met voor ons het mooie resultaat.

Wij danken onze flightgenoten, de wedstrijdcommissie en alle andere deelnemers voor de gezellige opening van het seizoen 2022 en wij hopen elkaar dit jaar nog vaak te mogen ontmoeten op onze mooie golfbaan.

Sportieve golf groet,
Felix van Heesbeen en Eric Brands