Old Grand Dad - 3 oktober

03-10-2022

Door Louis Slaats

Met 20 personen begonnen we aan de laatste Old Grand Dad wedstrijd van dit jaar met prachtig en droog weer, bijna windstil! Dus ideale omstandigheden om een aangename wedstrijd tegemoet te zien. Na de wedstrijd bleek dat er door diverse personen goed was gescoord en dat alle opa’s had genoten van de prettige weersomstandigheden.

Na de biertjes, het douchen en omkleden aan tafel gegaan voor een 5 gangen walking diner met ondertussen de diverse prijsuitreikingen. Van het “walking” kwam weinig terecht want iedereen had z’n plekje wel gevonden en bewoog amper. Het diner was zeer professioneel verzorgd en ook de bediening was uiterst attent en prima getimed. Mijn complimenten voor een zeer goed verzorgde avond vanuit de horeca, we hebben genoten!!

De dagzege ging naar Cor van den Heuvel met 37 stablefort punten en met Jos Voermans als goede 2e met 35 punten. Helaas kon Cor de hoofdprijs (een fles schotse whisky) niet mee naar huis nemen, aangezien het de gewoonte is dat deze fles wordt uitgeschonken onder de aanwezige opa’s, die dit gebaar natuurlijk zeer waarderen. Bedankt Cor!!

Daarna is door mij de Old Grand Dad wedstrijd uitgereikt aan Hans van Dijk. Deze prijs wordt gewonnen door degene die in de eerste 2 wedstrijden van Old Grand Dad de meeste stablefort punten heeft verzameld en dus was Hans met 33 en 38 punten de winnaar. Ook Mari van Spijk had 38 en 33 punten maar Hans had de laatste wedstrijd het beste gespeeld.

Daarna is door onze voorzitter Paul van den Hout de Toon Geurts wisseltrofee uitgereikt aan mijzelf. Deze trofee wordt uitgereikt aan degene die volgens een puntensysteem over 6 wedstrijden met aftrek van 2 het beste resultaat heeft gehaald.
Dat ik daar blij mee ben, spreekt voor zich maar wat ik veel leuker vond, is dat de Old Grand Dad wedstrijden allemaal perfect zijn verlopen met steeds prachtig weer, lekker eten en een goede sfeer!

Dank aan het bestuur voor het beschikbaar stellen van de prijzen, onze voorzitter Paul voor zijn stuwende kracht en enthousiasme, Miel van Hutten als onze hoffotograaf, Adrie Swinkels voor het opstellen van de eindresultaten en Hennie Bronkhorst voor het verzorgen van de dag uitslagen.

We zijn nu in totaal met 40 donateurs en dragen dit jaar EUR 1.280 bij ter ondersteuning van de goede doelen.

We zijn nog op zoek voor 2023 naar nieuwe opa’s die ook aan deze gezelligheidswedstrijden willen deelnemen. Meer info over Old Grand Dad en zijn charitatieve doelstellingen (ondersteunen van sport onder gehandicapte jeugd) vind je op www.oldgranddad.nl (klik hier).

Ik ben te bereiken onder:
 06 53106000 mobiel of e-mail louisslaats@gmail.com

Klik hier voor de gezellige foto's.

Met sportieve groet,
Louis Slaats
Old Grand Dad club consul

Klik hier voor alle foto's