Old Grand Dad - 13 juni

20-06-2022

Maandag 13 Juni een perfecte dag om de volgende Old Grand Dad wedstrijd te spelen.

Toffe flightgenoten te weten Leo van Beurden en Ad van Korven. Mijn eerste gedachten: vandaag krijg ik golfles. Leo begon voortvarend Ad en ik deden op gepaste afstand mee. Tot en met hole 5 liep het voor Leo als een zonnetje. Een put van 15 meter leverde zowaar een Birdie op. Deze shock is hij helaas niet meer te boven gekomen, hij storte helemaal in, niet gewend van Leo. Ad deelde gedeeltelijk mee in de malaise en ik maakte mijn bogey's en af en toe een par. Natuurlijk ook mijn gebruikelijke streep, onderdeel van mijn kaart. Na de eerste 9 toch 17 punten.

Zo sukkelde we gedrieën verder alleen begon het bij mij allemaal wat makkelijker te vallen. Op het eind kon ik 21 punten noteren, dus een totaal van 38 punten.

Al met al een geweldige dag, leuke flight, mooie score en een voortreffelijke organisatie. Moet wel vermelden dat de baan er voor mij prachtig bij ligt, niet voor niets de mooiste baan van Nederland. Na afloop werden de kaarten ingevoerd door de lieftallige secretaresse van Louis, Hennie Bronkhorst, super Hennie, voor een snelle uitslag.

Leo en Ad bedankt dat jullie me aan die mooie score geholpen hebben, jullie mogen meer met mij lopen.

Groetjes en tot de volgende wedstrijd, Hans van Dijk

Klik hier voor de foto's.

Old Grand Dad - 13 juni