Maandbeker Cat. 2 - 9 mei

09-05-2021

Ondanks het vreemde weer, het enige wat ontbrak was sneeuw en hagel, was het een gezellige dag.

Samen met flightgenoten Jan en Will ging ik op hole 10 vol frisse moed van start. De eerste holes gingen uitzonderlijk goed. Voor mijn gevoel kan dit 2 kanten opgaan: of je hebt je kruid verschoten of het gaat zo door. Het tweede was het geval. Op hole 5 begon het onweer ietwat enge vormen aan te nemen zodat we de karren op 6 parkeerden en met Jan in de Handicart op weg gingen naar de schuilhut op 7.

Hier aangekomen waren we niet de enigen met dit idee. Met 4 flights werd het een gezellige boel in en naast de hut. Na enige tijd konden we weer verder met het spel en zelfs na binnenkomst konden we nog op het terras plaatsnemen. Dit was echt heeeeeel lang geleden. Je moest er wel wat voor over hebben want door de harde wind vlogen de bierglazen (vol) van tafel.

Al met al, een leuke dag, met dank aan de wedstrijdleiding die alles toch weer geweldig onder controle had en natuurlijk dank aan Jan en Will.

Groetjes en tot de volgende maandbeker.
Leonie Duijn

De volledige uitslag van de 2e Maandbeker Cat. 2:
  1. Winnaar Leonie Duijn, leader in the clubhouse
  2. Piet van de Hoven