Maandbeker Cat. 2 - 17 april

17-04-2021

Een prachtige, zonnige dag, wat een verschil met het gure weer dat wij moesten trotseren tijdens de Paaswedstrijd!

Echt een dag met heerlijk golfweer op een mooie baan met gezellige flightgenoten.

De lengte die Ton van der Steen en Felix Heesbeen aan de ballen konden geven kon ik natuurlijk bij lange na niet benaderen. Ik moest het hebben van constante drives, goede ijzers en vooral “het korte werk”, approaches en het putten lieten mij die dag niet in de steek.

Al met al, gezellig keuvelend met Ton en Felix, sprokkelde ik 35 stableford-punten bij elkaar en eindigde daarmee uiteindelijk ex-aequo met Leonie Duijn.

Omdat ik op de 2e negen holes iets beter scoorde dan Leonie eindigde ik als 1e die dag en won de allereerste “Leader in the Clubhouse” bagtag van Golfclub de Loonsche Duynen.

Op 9 mei zal ik er alles aan doen om de mooie bagtag opnieuw te winnen want hij past zo mooi op mijn golftas!

Dank aan Ton, Felix en de organisatie, het was Gewoon Geweldig!

Lennie Kessels

Op de foto's hierboven van links naar rechts: Lennie Kessels en Leonie Duijn, runner up
Maandbeker Cat. 2 - 17 april