Maandbeker Cat. 1 - 9 mei

09-05-2021

Wedstrijdverslag 2e Maandbeker Cat. 1

9 mei 2021 was een heel bijzondere dag. Allereerst Moederdag. Dus voor het golfen eerst even langs moeder om haar te verrassen met een lekkere taart.

Daarna naar de golfbaan met de gedachte om een snel en simpel rondje te spelen. De koffie en taart stonden immers te wachten. En dat lukte. Een tikje hier, een tikje daar, een paar goed geplande botsingen met bomen en vaak een gelukkige stuiter aan het einde van de hole (daar bij de vlag) leidde tot een mooi resultaat. Maar dat vind ik eigenlijk allemaal niet meer zo belangrijk. Genieten van het golfen, van de omgeving, van de flight en van het weer worden steeds belangrijker. En ik heb genoten. Het was leuk om met Esther de ronde te spelen. Haar swing is er nog steeds eentje uit het boekje. In het begin had zij nog last van de drukte die het mee-organiseren van wedstrijden met zich mee brengt. Daarna volgden de mooie scores.

Ik bedank Esther voor de gezellige ronde en ik dank haar, Danny en Ell voor de organisatie. Maar ook de omgeving en omstandigheden bepalen het succes. En die waren zeker in het begin veelbelovend. De zon scheen volop. Voor het eerst sinds lange tijd was de temperatuur boven de twintig graden. Eindelijk. Een klein buitje aan het eind met wat gedonder erbij kon deze dag voor mij niet meer bederven. Zeker niet toen bleek dat ik de andere deelnemers voor was gebleven. Menno en Jos gefeliciteerd met de tweede en derde plaats. En dat de taart ook nog smaakte maakte de dag helemaal af.

Tot een volgende keer.
Groet, Harm Oomens

De volledige uitslag van 2e Maandbeker Cat. 1:
  1. Winnaar Harm Oomens
  2. Menno Kempff, leader in the clubhouse
  3. Jos Voermans
Birdie
  • Yvonne Oerlemans (hole 13)
(Op de foto van links naar rechts: Impressie van Menno Kempf, leader in the clubhouse | Foto met Ell van Merode, runner up)

Maandbeker Cat. 1 - 9 mei