LADIESDAY in nieuw jasje

04-05-2022

Wat was het een gezellige drukte! Maar liefst 52 dames hadden zich aangemeld voor de wedstrijd welke wij speciaal georganiseerd hadden om nieuwe leden van onze golfclub, kennis te laten maken met het concept Ladiesday.

Ruim 20 ‘nieuwe dames’ hebben wij mogen verwelkomen en zij waren allen enthousiast over de relaxte spelvorm, de heerlijke lunch en de gezelligheid op deze mooie dinsdag in april!

Wat in eerste instantie niet voor iedereen duidelijk bleek te zijn, is dat Ladiesday altijd open staat voor alle dames van Golfpark De Loonsche Duynen! Dus of je nu een 20-tikken abonnement hebt of een 200-tikken kaart, je bent lid van de Loonsche Duynen dus je kunt meespelen met alle wedstrijden en evenementen die door de club georganiseerd worden, dus ook Ladiesdays! Gezellig, om zo kennis te maken met heel veel dames die dezelfde passie voor golf delen en op dinsdag een rondje te golfen met iemand die je misschien nog niet kent, maar die ook openstaat voor het sociale element dat juist zo specifiek is voor de golfsport. Je kunt deze sport namelijk op ieder niveau met elkaar beoefenen!

Terug naar de wedstrijd: Er werd een Texas Scramble wedstrijd over 9 holes gespeeld en de teams op de foto's hieronder wisten hierin een mooie score neer te zetten!
  • Onder leiding van captain Anna van Rijsdijk, kwam het team, verder bestaande uit Ingrid Martens, Irma Stoetzer en Meity Sonje, tot de mooie score van 33 Stableford punten.
  •  Ook het team van captain Ellen Vonk, dat naast Ellen bestond uit Yvonne Koning, Mieke van den Hout en Ingrid van der Sloot, wist 33 Stableford punten te behalen!
Proficiat nogmaals, dames!

Na afloop werd de heerlijke lunch geserveerd in het clubhuis, waar de horeca brigade o.l.v. Gerlinde ervoor gezorgd had dat wij konden aanschuiven aan tafels die speciaal voor ons gereserveerd waren.

Al met al een hele geslaagde dag en wij hopen dat meer dames de weg zullen weten te vinden naar de Ladies op dinsdag! Altijd welkom dus!

Lenie | Petra | Tonny | Mariëlle | Patricia

LADIESDAY in nieuw jasje