Heerendag 26 oktober 2022

30-10-2022

Door Wim van Wijngaarden

Op deze prachtige najaarsdag waren de omstandigheden optimaal voor deze afsluiter.

Door een tweetal afzeggingen stonden wij (Jan Hoogwerf en ondergetekende), als enige twee ingeschreven 9-holers, ineens samen met Kees van Tilborg op het gras.

Kees had de keuze om hier aan te sluiten kennelijk gemaakt om ook van ons een driebal te kunnen maken en als zodanig mee te laten spelen met de wedstrijd. Gebruikmakend van de afslagen van vooral Kees en stabiel spel van Jan konden wij lekker op stoom komen.

Als beginnend golfer (vanaf januari dit jaar speel ik mee) vind ik het fijn om van Kees goede en goedbedoelde adviezen te krijgen. Dat hielp mij om redelijk uit de problemen te blijven met uitzondering van hole 9, waar ik nota bene tweemaal in dezelfde sloot belandde.

Na een gezellige "after golf" borrel tijdens het diner bleken wij tot onze grote verrassing als team bovenaan te zijn geëindigd en mochten wij een leuke prijs in ontvangst nemen.

Langs deze weg wil ik vooral ook laten weten dat ik de sfeer binnen de Heerendag als warm en gezellig ervaar. Daarnaast wil ook ik de leden van de Heerencommissie hartelijk danken voor alle tijd, moeite en energie die zij steken in de organisatie van deze leuke dagen.

Met vriendelijke groet en veel golfplezier!
Wim van Wijngaarden

Klik hier voor meer leuke foto's.

Heerendag 26 oktober 2022