Handicart Wedstrijd - 2 oktober

02-10-2022

Door Anne en Balth Kerver

Tegen de verwachting in werd zondag 2 oktober een mooie dag. De 59 deelnemers aan deze golfwedstrijd speelden Texasscramble en de hoge scores waren zeker te danken aan het mooie weer.

De organisatie, Anne en Balth Kerver hadden veel hulp van assistenten, René Zekveld, Jan Bos, Danny Harreman en last but not least Annelies Bos die wederom verantwoordelijk was voor de loterij.

De directie van De Loonsche Duynen stelde de golfbaan ter beschikking zodat alle opbrengsten geheel ten goede kwamen aan de Stichting Handicart, dank hiervoor.

Dankzij de sponsoren t.w. Jumbo Golfwereld, de Winkel van Swinkel, Tilburg, het bestuur van onze golfclub, Stichting Handicart en Bob Vermeulen was de prijzenpot voor de loterij goed gevuld, met als resultaat dat iedereen tevreden naar huis ging.

De 1e prijs met 56 stableford punten is voor het team: Ingrid van Sluisveld, Margriet van der Burg, Anne-Marie van Riel en Margit van Erven. De 2e prijs met 54 stableford punten is voor het team: Ad van Doremalen, Hillet van Doremalen en Ineke Sauerbier.

De opbrengst van deze dag is EUR 2.194,00 en nu maar afwachten hoeveel handicarts we volgend jaar ter beschikking krijgen tegen het gereduceerde tarief van € 6,00 per rit.

Dank aan al diegenen die deze dag geheel belangeloos tot een groot succes wisten te brengen.
We hopen iedereen weer te mogen begroeten bij de handicartwedstrijd volgend jaar !!!!!

Anne en Balth Kerver

Klik hier voor alle leuke foto's.
Handicart Wedstrijd - 2 oktober