De voorlaatste Old Grand Dad Club wedstrijd

10-09-2021

Het mooie weer liet ons deze zomer enigszins in de steek, maar de maand september was nog niet begonnen of de weergoden waren ons bijzonder gunstig gestemd. Met korte broeken en zonnebrillen gingen we van hole 1 en hole 10 van start en het was genieten in de baan, zeker als het golfballetje doet wat je graag wilt.

Onze flight (Paul van den Hout, Leo van Beurden en Miel van Hutten) profiteerde optimaal van deze omstandigheden en zo kon het zijn dat we allen trots met een par hole 15 konden verlaten. Leo was inmiddels al een ‘birdie’ rijker.

Het terras was voorzien van nieuwe tafels en comfortabeler stoelen en in een heerlijk avondzonnetje was het goed toeven met een verfrissend drankje. De Opa’s werden verzocht tijdig te douchen om gereed te zijn voor het diner bij ondergaande zon. Na het voorgerecht (iedereen koos eensgezind voor hetzelfde gerecht!) kon opper-Opa Louis de uitslag, die Hennie als vanouds keurig had voorbereid, bekend maken.

Paul van den Hout werd vereerd met de derde prijs (33 punten, met een zeer goede score op de laatste 9 holes), Leo van Beurden wist o.a. met een ‘birdie’ 37 punten te verzamelen en Miel van Hutten mocht met 39 punten de eerste prijs, een fles Single Malt Whisky, in ontvangst nemen. Traditiegetrouw werd deze fantastische whisky meteen uitgeschonken in de glaasjes van alle deelnemers die bleven voor het diner. Goedkeurend werd er door de Opa’s genipt van dit heerlijke elixer; de fles is uiteraard helemaal leeggeschonken!

De maaltijd was uitstekend verzorgd en werd afgesloten met lekker en flink dessert.

Louis en Hennie hartelijk bedankt voor jullie inspanningen om van deze dag een prachtige belevenis te maken!

De datum van de laatste Old Grand Dad wedstrijd kan mogelijk wijzigen, maar daar zal Louis later op terugkomen.

Met sportieve groet,
Miel van Hutten