92 Blije gezichten

23-07-2021

Villa Pardoes evenement een succes

Deelnemers van heinde en verre, maar ook enthousiaste leden druppelden binnen vanaf 12.30 uur en onder het genot van koffie werden o.a. de teamcaptains aangesteld en geïnformeerd over de Texas Scramble wedstrijd. Vanaf 13.30 uur vanaf Hole 1 en 10 begon de wedstrijd voor 23 flights bestaande uit vrienden, familie, Rotary, collega’s, etc.

Alhoewel de resultaten van alle teams aardig dicht bij elkaar lagen, hebben we toch 2 winnaars kunnen aanwijzen:
  • 1e teamprijs Ingrid en Ryan Sterrenburg, Hans Schaap en Andrea Mazzotta
  • 2e teamprijs Jeanine en Ben Schalkx, Corrie en Leo Klein
  • Longest Dames Hetty Stoof  |  Heren Wessel Westbroek (270 m!)
  • Nearest Dames Corrie Kleian  |  Heren Fred Huijsmans
Deze winnaars werden in het zonnetje gezet met bloemen en diverse prijzen beschikbaar gesteld door Fa. Dupal en L’ Oreal.

Het belangrijkste moment was natuurlijk de symbolische overhandiging van het donatie bedrag van maar liefst EUR 2.300 aan Helene van Oversteeg van Villa Pardoes. Ze was blij verrast door de hoogte van het bedrag en gaf aan dat hiermee een gezin een fantastische week kan gaan doorbrengen in het bijzondere vakantieverblijf, dus nog meer ‘ blije gezichten’ .

Zo’n dag kan alleen tot stand komen door inzet en samenwerking van veel mensen:

Wedstrijdcommissie: Ton van der Steen, Niek de Jong en Hennie Bronkhorst, stewards, greenkeepers, sponsors, HGE communicatie en uitstekende verzorging en eten van het team van Gerlinde Den Hollander van de Loonsche Duynen. En natuurlijk alle deelnemers!

Iedereen dank en graag tot volgend jaar.

Felix van Heesbeen
Bestuur Golfclub De Loonsche Duynen

Klik hier voor de foto's

92 Blije gezichten